Καλάθι

Mini Cart

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Συχνές Ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Έχω ενδοιασμούς να αγοράσω από το eshop

Το eshop aravidis.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας ΑΡΑΒΙΔΗΣ ΑΕ (ΑΦΜ: 081624200, αριθμό Γ.Ε.ΜΗ.: 52396648000) με σχεδόν 40 χρόνια παρουσία στην αγορά μηχανημάτων και εργαλείων. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπόκειται σε κανονισμούς και υποχρεώσεις από το ελληνικό δίκαιο. Αν δεν θέλετε να πληρώσετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, έχετε το δικαίωματα να πληρώσετε με αντικαταβολή όταν παραλάβετε τα προιόντα, (εφόσον το ποσό δεν ξεπερνάει τα 500 €).

Είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή για να αγοράσω από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, απλώς θα χρειαστεί να δώσετε τα υποχρεωτικά στοιχεία επικοινωνίας για την αποστολή του δέματος. Έάν έχετε ήδη λογαριασμό και συνδεθείτε, τα στοιχεία θα συμπληρωθούν αυτόματα και θα κερδίσετε πόντους για τον κουπόνι των 10€ !

Τι κερδίζω, αν κάνω λογαριασμό (εγγραφή) στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Με εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε την δυνατότητα να μαζεύετε πόντους με κάθε σας αγορά! Κάθε ένα ευρώ που αγοράζετε αντιστοιχεί σε έναν πόντο και όταν μαζέψετε 500 πόντους κερδίζετε 10€ στην επόμενη παραγγελία σας! Επιπλέον, έχοντας λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε εύκολα και γρήγορα να βλέπετε το ιστορικό των παραγγελιών σας, τις εκκρεμείς παραγγελίες και την πρόοδο της αποστολής.

Πως μπορώ να κάνω λογαριασμό στο aravidis.gr;

Μπορείς εύκολα να κάνεις λογαριασμό στο aravidis.gr με τον εξής τρόπο:Περνώντας το ποντίκι πάνω από το κουμπί 'Λογαριασμός' ανοίγει μία λίστα. Εκεί επιλέγουμε 'Δημιουργία λογαριασμού'. Στην σελίδα που ανοίγει βάζουμε τις πληροφορίες που μας ζητάει (όνομα, επίθετο, email και κωδικό πρόσβασης) και πατάμε 'Δημιουργία λογαριασμού'.Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος! Κάθε φορά που θα παραγγέλνετε με το email σας το σύστημα θα σας θυμάται και θα σας προτείνει να συνδεθείτε.Εάν επιθυμείτε μπορείτε να προσθέσετε και τα στοιχεία διέυθυνσης ώστε μην χρειάζεται να τα πληκτρολογείτε κάθε φόρα. Αυτό το κάνετε εύκολα πατώντας το κουμπί 'Επεξεργασία διεύθυνσης'.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να προσθέσετε στο καλάθι σας τα προιόντα που επιθυμείτε, πατώντας το κουμπακι "Αγορά". Όταν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας, πατώντας το κουμπί "Καλάθι" πάνω δεξία, μπορείτε να δείτε τι έχει στο καλάθι (μπορείτε να αφαιρέσετε κάτι που δεν θέλετε) και στην συνέχεια συμπλήρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία τον τρόπο απόστολής και την μέθοδο πληρωμής ολοκληρώνετε την παραγγελία. Θα λάβετε email που επιβεβαιώνει την παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να μας τηλεφωνείσετε είτε για να σας βοηθήσουμε έιτε για να καταχωρήσουμε την παραγγελία σας τηλεφωνικώς.

Έκανα παραγγελία, αλλά θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα, τι κάνω;

Εφόσον είναι την ίδια ημέρα και η παραγγελία δεν έχει ακόμα αποσταλεί, μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε ώστε να επεξεργαστούμε την υπάρχουσα παραγγελία σας, προσθέτοντας το είδος που θέλετε. Έτσι θα αποφύγετε και την επιπλέον χρέωση των μεταφορικών. Επίσης μπορείτε μόνοι σας να καταχωρήσετε νέα παραγγελία με το επιπλέον είδος αλλά στα σχόλια να σημειώσετε ότι έχετε ήδη παραγγελία δίνοντας και τον αριθμό. Έτσι θα μπορέσουμε εμείς να τις χειριστούμε σαν μία παραγγελία.

Στις τιμές περιλαμβάνεται ΦΠΑ;

Ναι, όλες οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ.

Δεν θέλω να αποκαλύψω τα στοιχεία μου, τηλέφωνο, διέυθυνση, όνομα

Κάποια στοιχεία όπως Ονοματεπώνυμο, κινητό τηλέφωνο, email και διέυθυνση είναι απαραίτητα για καταγραφή της παραγγελίας, μοναδικότητας του πελάτη αλλά και απαραίτητη προϋπόθεση για την αποστολή του δέματος με την courier. Η εταιρεία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την διασφάλιση των δεδομένων όλων των επισκεπτών και πελατών μας. Επιπλέον, η εταιρεία μας διατηρεί πιστοποίηση ISO27001-(Σύστημα διαχείρισης-Ασφάλειας πληροφοριών). Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε την Πολιτική Δεδομένων.

Δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου, τι να κάνω;

Εάν δεν έχει έρθει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας ακόμη και 30 λεπτά μετά την ολοκλήρωση της, δοκιμάστε να δείτε στα Ανεπιθύμητα ή Spam. Τα ανεπιθύμητα είναι φάκελος στα email σας όπου ο πάροχος κατευθύνει αυτόματα κάποια email.Εάν δεν βρείτε το email ούτε στα ανεπιθύμητα, τηλεφωνείστε μας για να επιβεβαιώσουμε ότι λάβαμε την παραγγελία επιτυχώς.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου;

Εφόσον η παραγγελία έχει καταχωρηθεί πριν τις 16:00 και το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο στις αποθήκες μας, η παραγγελία αποστέλλεται την ίδια ημέρα. Οι εταιρίες courier παραδίδουν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων σε 1 εργάσιμη ημέρα, σε κάποιες περιπτώσεις 2 εργάσιμες ημέρες και σε απομακρυσμένες περιοχές μέχρι και 3 εργάσιμες ημέρες. Οι μεταφορικές εταιρίες που χρησιμοποιούμε για τα ποιο ογκώδη δέματα παραδίδουν στην Κεντρική Μακεδονία και Θεσσαλία την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από 2 έως 5 εργάσιμες για τις υπόλοιπες περιοχές και έως και 7 ημέρες για νησιωτικούς προορισμούς.

Μπορεί να αποσταλεί η παραγγελία μου με μεταφορική της επιλογής μου;

Εάν επιθυμείτε να σας αποσταλεί η παραγγελία με την μεταφορική που συνεργάζεστε ή σας βολέυει, τότε αρκεί στην καταχώρηση της παραγγελίας να επιλέξετε: ''Παραλαβή από το κατάστημα'' ώστε να έχετε μηδενικά έξοδα αποστολής, και στα ''Σχόλια'' να αναφέρετε ότι ''Η παραγγελία να αποσταλεί με δικιά μου μεταφορική'' και το όνομα της μεταφορικής. ΠΡΟΣΟΧΗ! Θα πρέπει να κανονίσετε η μεταφορική σας να παραλάβει από την έδρα μας στο 2ο χλμ Κατερίνης-Ν.Εφέσου, μόνο αφότου σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή.

Μπορώ να κάνω την παραγγελία τώρα αλλά να μου αποσταλεί αργότερα;

Μπορείτε να κάνετε μία παραγγελία, αλλά στα σχόλια να γράψετε ότι θέλετε να αποσταλεί συγκεκριμένη μέρα (μέχρι και 2 εβδομάδες). Εμείς θα την αποστείλουμε τη μέρα που θα μας πείτε. Προσοχή: Το απόθεμα θα δεσμευτεί μόνο σε περίπτωση που η παραγγελία έχει εξοφληθεί (είτε με κάρτα, είτε κατάθεση). Σε περίπτωση αντικαταβολής δεν εγγυόμαστε για την διαθεσιμότητα του προϊόντος.

Θέλω να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου, τι να κάνω;

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλλεί ακόμα και θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αλλά δεν έχετε λογαριασμό (είστε επισκέπτης-guest) τηλεφωνείστε μας για να μας ενημερώσετε.Εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια αλλαγή πχ. αλλαγή διέυθυνσης, προσθήκη προιόντων κτλ τηλεφωνείστε μας το συντομότερο δυνατόν.

Γίνονται αποστολές στο εξωτερικό;

Όχι, προς το παρόν δεν γίνονται αποστολές εκτός Ελλάδος.