Τηλ. Παραγγελίες: Τηλέφωνο+30 23510 22000

Καλάθι

Mini Cart

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφή - Πολιτική Υπαναχώρησης

Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. 

Απαραίτητες προϋποθέσεις

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι:

-Nα μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν

-Nα μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα.

-Θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους)

-Θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά

-Για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους

-Πριν την αποστολή θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 2351022000 ή στέλνοντας email στο returns@aravidis.gr

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα γίνει με τον ίδιο τρόπο όπως η αρχική πληρωμή. Σε περίπτωση αντικαταβολής θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) ελληνικής τράπεζας.

Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Διέυθυνση Επιστροφών

Όλες οι παραπάνω επιστροφές (εκτός αυτές των service) πρέπει να αποστέλονται στις αποθήκες της έδρας μας στην διεύθυνση: 2ο χλμ Κατερίνης-Ν.Εφέσου, ΤΚ 60100, Κατερίνη.

 

Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος 

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, τηλεφωνήστε μας στο 2351022000 ή στείλτε μας email στο returns@aravidis.gr προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

ΠΡΟΣΟΧΗ

- Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής ή αυτό παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα, σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε και την σχετική παράγραφο στην σελίδα Εγγυήσεις αναφορικά με τα Dead-On-Arrival (DOA) προϊόντα για όσες περιπτώσεις υπάρχει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία αναφέρεται ως διαδικασία Dead-On-Arrival ή "DOA"

- Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Service Center. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την σελίδα Εγγυήσεις.